Sipariş Yönetim Sistemi (OMS)

Sipariş Yönetim Sistemi (OMS)

LivaConnector OMS, markaların e-ticaret sitesi, pazaryeri ve mağazaları üzerinden gelen siparişleri merkezi bir panelde toplayarak doğru depoya yönlendirmenizi ve etkili bir şekilde yönetmenizi sağlar. Siparişlerin ERP sistemine aktarılması, ürünlerin tedarik edildiği kaynakların belirlenmesi ve gönderim süreçlerinin yönetimi otomatik hale gelir. Böylece hem maliyetleri düşürür hem de teslimat sürelerini kısaltırsınız.

Her sipariş doğru lokasyona, her işlem tek merkezden. LivaConnector OMS ile lojistiği sadeleştirin.

Ne Sağlar?

Çok Kanallı Sipariş Yönetimi: Web sitesi, mobil uygulama ve pazaryerlerinden gelen siparişler tek panelde toplanır.

Akıllı Depo Yönlendirme: Siparişteki ürünlerin stok durumu ve müşteri lokasyonuna göre en uygun depo otomatik olarak seçilir.

Sipariş Bölme Uygulamaları: Farklı depolardan karşılanması gereken ürünler için sipariş sistem tarafından otomatik olarak bölünür ve yönlendirilir.

ERP Entegrasyonu: Tüm sipariş bilgileri anında Nebim V3 ERP sistemine aktarılır, faturalama ve sevkiyat süreçleri tetiklenir.

Kargo ve Lojistik Entegrasyonu: Her depoya özel kargo planlaması, barkod üretimi ve takip entegrasyonları otomatik şekilde çalışır.

Teslimat ve Süreç Takibi: Siparişin işlenme, paketlenme ve kargoya teslim edilme aşamaları anlık olarak takip edilir.

Neden LivaConnector OMS?

  • Operasyonel verimlilik ve kaynak optimizasyonu
  • Hızlı teslimat süreçleri
  • Stok dengesi ve tedarik yönetimi
  • Entegre ERP ve lojistik altyapısı
  • Ölçeklenebilir yapı ile çoklu mağaza ve kanal uyumu
  • Müşteri memnuniyetini artıran kesintisiz sipariş akışı
cozumlerimiz
Alışveriş Sepeti
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır.